donderdag 5 november 2009

Designer Karim Rashid ontwerpt HUGO Exclusive Limited Edition

Sinds de introductie van HUGO Man in 1995 heeft deze eau de toilette zich ontwikkeld tot een echte klassieker. In Nederland staat deze geur al 15 jaar lang constant in de top vijftien van best verkochte mannengeur. Ter ere van de beroemde flacon heeft HUGO Fragrances de wereldberoemde designer Karim Rashid gevraagd om de flacon en de verpakking van Exclusive Limited Edition een nieuw ontwerp te geven. Karim Rashid heeft digitale grafische effecten die je doen denken aan een landschap van rotsachtig terreinen vloeiende topografie op de flacon en de verpakking weten te realiseren. Alle edities zijn met de hand gemaakt.

Vanaf oktober 2009 zal er van de HUGO Man Exclusive Limited Edition maar 1000 genummerde exemplaren in een geselecteerd aantal winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn. De Bijenkorf in Amsterdam en Rotterdam verkopen in totaal 12 genummerde flacons. De advies verkoopprijs voor 150 ml eau de toilette is 120 Euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten